Hissettim ben

Geçen sene bugün ayrıldık biz. Hani kopma noktası olur ya öyle bir şeydi bizimkisi. Daha öncede defalarca ayrılmıştık. Ama bu kadar ciddi,bu kadar sert değildi. Bir daha asla biz olamayız demiştim. Günlerce ağlamıştım okula gitmek istememişti canım. Yeni insanlar tanımaktan korkmuştum. Sonra hiç bir şey olmamış gibi gelmiştin yine geri. Ama hiç bir şey eskisi gibi olmamıştı,sende biliyorsun.
Bugün tam bir yıl oldu. Yine okula gitmeye korktum. Yerine birini koyarım,başkasını severim diye korktum. Kimseye bakmazken,bugün gözlerimi alamadığım gözler oldu sevgilim,eski sevgilim...
İlk defa senin gözlerinden başka gözlere karşı boş boş bakmadım. Hissettim ben,başkasının gözlerine bakarken hızlı atan kalp atışlarımı hissettim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE