başlık lazım mı illa?

Hepimiz geçici birer yolcu değil miyiz bu hayatta? Geçici bir tren, nereye gidiyor lan bu tren sonu neresi ölüm mü yoksa kendini kaybettiğin an mı? Kim kullanıyor bu siktiğimin trenini?
Madem her şeyin bir düzeni var neden bu düzensizlik, aklımda o kadar çok soru var ki cevaplarını hiçbir zaman aramaya yeltenmedim. Ben sadece şu an elimden tutanları ve sırtımdaki yükleri düşündüm.
Ağır geliyor artık yüklerim, ne zaman hafifleyecek biraz alkolle mi yoksa satırlara dökmekle mi? Lan bu satırları yazmak bile o kadar zor geliyor ki siktir edip gidicem sonunda.
Gelen giden umrumda değil lan tek istediğim kavuşmak anneme kavuşmak. Saniyeler içinde o kadar çok düşünce geçiyor ki kafamda ortalık karman çorman oluyor. Çorman ne demek lan kim uydurmuş bunu atalarımız MI?
Atalarımız kim hanginiz araştırdı bunu atasözü diye bir şey var hangi ata demiş onu araştırdınız mı bi kereliğine? Yazdıklarımı sadece yazıp geçiyorum ne diyor bu salak çocuk sesleri geliyor kulağıma.
Ki daha siz bu satırları okumadınız ama kafamda çok fazla ses var. Geçenlerde okuduğum bir kitapta da geçtiği gibi "Şimdi sadece onların seslerini susturacak ilaçlar var." sanırım böyle bir şeydi tamda hatırlamıyorum açıkcası çokta siklemiyorum ne olduğunu.
Siz küfüre argo demişsiniz nazik olsun diye ama siktiğimin hayatında sizi en çok rahatlatan şey küfür değil mi nedir küfürü bu kadar dışlamak? Ne yani küfür eden biri saygısız mı oluyor. Soralım bakalım küfür edenler mi içindekileri daha rahat söyleyebiliyor yoksa ağzına bir susturucu takanlar mı.
Çıkarın olum şu susturucuyu küfür edin lan biraz eğlenin biraz hissettiklerinizi yaşayın istediklerinizi kolayca söyleyin. "Siktir git" demeyi bilin yeter gereksiz insanlara. Yazıya nereden başladım şimdi nerelerdeyiz.
İşte hayatta böyle sizi sürüklüyor siz engel olamıyorsunuz yönünü siz seçemiyorsunuz. Size sadece 2 seçenek sunuldu bu yazıları ya okursun ya da okumazsın sadece bu size ait bir karar. Süpriz yumurta ne bekliyordun ne çıktı dimi.
Sanırım biraz daha rahatlar gibiyim, içimi dökebildiğim bu sikik satırlarda kendi düşüncelerimi yazıyorum. Şu sokuk youtube (reklam yaptım galiba ama çokta umrumda bilmeyen mi var aq youtubeyi) habire reklam çıkarıyor karşıma nasıl uyuz ediyor.
Zihnime girmeye çalışanların zihin sağlığını yitirdiğini gördüm ben satırlar sizi zorluyorsa daha fazla okumayın. Bi satırda günaydınlar varken diğer satırda iyi geçmeyen geceler görebilirsiniz.
Zihinsel savaş nedir bilir misiniz? Zihninizdeki farklı farklı düşüncelere çözüm bulmaya çalışırken kaybolabiliyorsunuz yeterince ıq seviyesine sahip değilseniz. Ben yıllardır kendi içimde zihinsel savaş veriyorum.
Size belli bir çizgi verilmiştir bu çizgiyi eğer geçerseniz beyniniz aynı anda çok fazla şeyi düşünebilir fakat siktir et demeyi bilmiyorsanız kaybolup bir tımarhaneye gidebilirsiniz.
Şu 19 yılda daha kaybetmedim zihin savaşımı hay sikeyim gene reklam çıktı. Her neyse bak tam yazarken o reklam sesi kafamda bir ton değişik şeyler düşünmeme neden oluyor. Bu satırları en iyi arkadaşım okuyorsa eğer ki bence okumuyordur bilir beni hep dalarım boş bakarım etrafa.
Aslında boş bakmıyorum sadece zihinsel savaşım başlıyor kaç kişi biliyor acaba benim böyle bir savaş verdiğimi. Dışarıdan eğlenceli veli evet içimdeyse psikopat bir veli. Veli ne olum ya dedemin adını koymak zorunda mıydınız bana. Memnun değil misin derseniz eğer memnunum etrafta çok fazla veli yok.
İlerde iyi bir dede olabilirim tabii şu başta bahsettiğim sikik tren ne zaman bir duvara çarpacak yada raylardan çıkacak ya da raylar bitecek ya da biri patlatacak bilmiyorum. Lan yeter bu reklamlara bi çözüm yok mu.
Durun şarkıyı değiştirdim ilk defa dinlicem sözlerine bakıp geliyorum....... Tamam geldim saçma bir şarkı en sevdiğim, hayatı anlatıyor saçmalıklarıyla. Hahaha biraz daha yazmaya devam edersem kafanız tamamen benimkine dönecek ve neyin kafası bu diyeceksiniz.
İnanın bende bilmiyorum neden böyle bir şey yazıyorum fakat sadece yazmak istedim. Şu sıralar sadece istediklerimi yapıyorum başkalarının istediklerini değil. Mesele bir kızı öpmek istiyorum çok bir şey değil sanırım.
Neyse konu sapmaya başladı ama hangi konu belli bir konudan mı bahsediyorum sanki ben. Yazdıklarımı çok fazla göremiyorum sigara dumanı önüme geliyor biri şunu söndürsün ellerim hiç niyetli değil bu konu hakkında.
Ellerim sadece git ve şu sigaradan bi fırt daha al diyor. Şu an sarma sigara içiyorum yaklaşık 13 dakikadır hala bitmedi bitmeye de niyetli değil. İşte bu sarma sigarayı inatçı insanlara benzetiyorum hasiktir gene reklam açılmış bu sefer geç fark ettim.
Az önce neyden bahsettim hatırlamıyorum, bi dakika şu an neyden bahsedeceğimi de unuttum farklı şeyler düşünmeye başladım. Yalnız kalmayı bu yüzden sevmiyorum işte odaklanamıyorum yalnız kalınca.
Yalnızlıktan korktuğum falan yok zaten doğarken yalnız doğar insan anne baba sadece bir figürandır hayatında senin hayatını yönlendirir senin aklının ermediği zamanlarda ama siz o 2 kişi öyle bir bağlanırsınız ki onlarsız olamaz geliyor ve gerçekten öyle sizi özlüyorum ailem...
Saat erken olmuş sabaha yaklaşıyoruz ufaktan düzensiz bir hayata gene başladık desene. Sigaram intihar etmiş bir dakika yenisini yakmalıyım. Her sigara yaktığımda aklıma ne geliyor biliyor musunuz.
O sigara aslında bir hayat senin hayatın. Sonra biri gelir biri gider bir acı yaşarsın bi boklar olur ve o sigarayı o acı yakar. O çakmak aslında senin acın ve hayatına bulaşmadığı sürece sıkıntı yoktur.
Dediklerimi biraz dikkatli okursanız ne dediğimi anlarsınız. Sigarayı yakıyorsun acılarınla sonra bi kenara atıyorsun o acıyı zaten bir defa işlemiştir bedenine o acı unutamazsın. Sonra biraz daha acı çekiyorsun bi fırt daha alıyorsun.
İşte o 2. fırt senin ilk hatandan ders çıkarmadığın anlamına geliyor. Haylazsındır 3,4,5... fırtlar devam ediyor sen biliyorsun acı çektiğini ama gene de o acı artık bağımlılığın olmuştur. Ee bi sigara bitmiyor mu diyorsunuz.
Evet o sigara bitiyor filtreye geliyor işte o son fırtta son acını çekiyorsun ve o ışığı görüyorsun kısacası götüne pamuğu takıyorlar kardeşim kusura bakma. O sigarayı söndürdüğün küllük var ya senin mezarın işte.
Bastırdıkça sigara sönüyor ya işte kendini mezara iyice gömüyorsun. Ama unutmayın her yaşınız için 1 sigara hakkınız var. Ve benim sadece tek dalım kaldı. Onu da saçma sapan bir kız veya okul yüzünden harcayamam.
O son dalımı aileme saklıyorum işte o son sigaramı da yaktığım o zaman işler boka saracak.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim