7 SENE

Sen git 22 sene yaşa sonra ulan ben 7 sene ne yapıcam diye kara kara düşün iş mi lan bu. Bi telefon gelir açarsın heyecanla dersin ki bir öncekini açamamıştım allahtan bu sefer açabildim ne kadar şanslıyım dersin kader bize gülüyor dersin her şey güzel olacak sesini duyacaksın kendine geleceksin. Çünkü en çok değer verdiğin kendini en çok özleten arıyordur senden çocukluğunu alan ama gençliğini vermeye çalışan arıyordur. Her neyse bi heyecanla yerinden fırlarsın. Açarsın başta anlamadığın dilde bir kadın bir şeyler zırvalıyordur o sırada da onun sesi geliyordur sesini ayırt etmeye çalışırsın onu dinlemek istersin. Napıyorsun nasılsın fasılları geçer sonra asıl mevzu gelir 7 sene sonra biticek der. Bi an sessizlik oluşur "ama"lar takip eder arkasından işte 7 sene olsa bile tam 7 değil 1 senesi geçti der ama sen dinlemezsin o "ama"ları sen o 7 sene de kalmışsındır. 7 sene sonraki yaşını hesaplarsın ardından bi bakmışsın 30 larına geliyorsun. Kocaman adam olacaksın küçüğü olarak kalmayacaksın, büyümüş olacaksın o geldiğinde ona eskisi gibi sarılamayacaksın çünkü 30 yaşına gelmiş olacaksın. 30 ne lan hayatın yarısı. Sen hayatının yarısını beklemekle mi geçireceksin. Tüm hayaller bi cümleyle çöpe gider yıkılırsın tamam dersin sorun yok dersin geçer illa dersin ona sevdiğini söylersin kapatırsın telefonu. Sonra duraksarsın afallarsın ne oldu az önce diye düşünürsün şaka gibi gelir o an yıkılmışsındır. Ulan bu da mı gol değil be. Daha ne kadar bekleyeceğim ulan. Bi ömrü bitirdik lan senle parmaklarımla sayabilirim seni gördüğüm zamanları. O kadar az gördüm ki seni ya başına bir şey gelirse ben yaşanmamışlarla nasıl yaşayacağım lan. Ya bana bir şey olsa seni kim bekleyecek bu kadar hevesle. Kim gözyaşları dökecek mutlu olacağınız günler için. 7 sene ne lan neee allah aşkına bir şeyler diyin 7 sene ne demek. Ben senle sadece 2 sene yaşayabilmişim sonra gitmişsin 7 sene ne lan. İçim yanıyor aklıma geldikçe tüm mahalleyi kaldırıp hep beraber bekleyelim lan diyesim geliyor. Küçücüktüm ben be küçücük kendi bokunda boğulan bi çocuktum lan beni ne zaman büyüttün de beklemeyi öğretiyorsun. Gidişin aklımdan hiç çıkmıyor evet hatırlıyorum o yaşta filmlerdeki gibi etkileyiciydi ama hiç güzel değildi. Ben peşinden geliyorum o yoldan ama hiç bitmiyor o yol ne yapıcaz.

Şimdi neden yazıyorum bunları, bilmiyorum lan yazmazsam olmicaktı bir şeyleri dökmem lazımdı ağzımdan değilde elimden dökmem lazımdı ağzım konuşur ama ellerim yalan söyleyemez. Bıktım ben usta böyle yaşamaktan.

Beni yargılamayın artık beni 2 yaşımdan beri kimse yargılayamadı kimse sormadı bana nasılsın iyi misin diye. He diyeceksiniz ki soruyoruz ya lan. Sordunuz da artık iyi olup olmamam bir şeyi değiştiriyor mu diyelim ki iyiyim siz nasılsınız iyi oldunuz mu. İsyanım gençliğime değil çocukken neden kimse iyi miyim diye sormadı çocukken neden sormadınız neden o aynayı kırdın diye sadece kızdınız. Bana neden çocukluğumu vermediniz de sadece uzaktan acıdınız. He şimdiki zamana gelecek olursakta kimin ne halt olduğunu biliyoruz allaha şükür. Bu saatten sonra da zaten bana verebileceğiniz hiçbir şey yok. 


Ulan Veli yazıyon yazıyonda sen ne yazıyon arkadaş. Ne mi yazıyorum? Bende bilmiyorum yazıyorum işte ileride bir gün belki bu yazdıklarıma bakıp gülerim diye ümit ediyorum güler miyim lan gerçekten. Nasılım şu an biliyor musunuz "ruhsuz". Ne zaman mı iyileşirim? Orasını zamana bıraktım o kadar çok şey yaşadım ki hala kabullenemiyorum usta. İyileşmezsem de kusura bakmayın artık bu hayatı ben seçmedim. En baştan belliymiş aslında kaderim kimse fark etmemiş sadece. Şimdi herkes beni iyi zannediyor ooo Veli o kadar şey yaşadı hiçbir kötü yola girmedi kendine bir şey yapmadı bu çocukta sıkıntı yok iyi bu iyi devam go go go.


Dur dur daha yazımı bitirmedim anlatacak birkaç şeyim daha var. Sene 2010 bundan 7 sene önce. Oturuyoruz aile ortamı İstanbuldayız o sıralar. Biz hani küçüğüz ya büyükler aralarında konuşuyorlar işte Veli de çok düzgün çocuk çok şükür hiç bi sıkıntısı yok şu an bundan sonrada bir şey olmaz artık diye muhabbet ediyorlardı bunları gizlice dinledim. O gün fark ettim ki benim ne yaşadığımı kimse fark etmiyor beni arayıp soran olmuyor herkes benden emin olmuş kötü bir yola girmeyeceğimden emin olmuşlar kendilerince nasıl karar verdiler hala anlamadım daha lise1 deyim lan ne alakası var. O günden sonra dedim Veli bu saatten sonra seni arayıp soran olmayacak bunu anla kimse seni görmüyor o saatten sonra. Aradan bir hafta falan geçti ilk sigaramı yakmıştım ama hani öyle dedikleri için değil neden yaktım onu da bilmiyorum o an öyle oldu işte. Sigara içtiğimi 2015 de öğrendiler sonra 5 sene boyunca kimse sigara içtiğimi fark bile etmedi. Ne garip geliyor insana hiç saklamadım da içtiğimi sadece fark etmediler. Ulan nasıl fark edildi bir de biliyonuz mu o zaman işte üniye gidiyordum üniversiteli olmanın verdiği zevkle bi zippo almıştım kendime onu görüp fark ettiler.

Gene nereden nerelere geldim neyse rahatladım biraz okuyan insanlar olunca fark ediliyor gibi hissediyorum hoşuma gidiyor belkide o yüzden rahatlıyorum ama beni tutsan anlat ulan desen bi bok anlatmam usta huyum böyle. Neyse şu an saat sabahın 5 i son sigaramı da yakıp uyumayı planlıyorum ama bundan size ne tabii haklısınız iyi geceler...












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim