Sadece Özlüyorum


Sadece özlüyorum, gözlerini, ellerini, yumuşacık kalbini... Hatırlıyor musun bir bank vardı hep gittiğimiz. İlk tanışmamız o bankta idi, ilk gülüşlerimiz o banktan duyuldu, ilk defa o bankta ağladın omzumda, hayallerimizi kurmuştuk biz bir bankın üstünde. Aklıma geldikçe gülümsüyorum, hatta beni gülümseten tek hatıra o bank ve üstüne kurulmuş hayallerimiz. Yokluğunda ben orada hep yalnız başıma oturdum ve saatlerce hayal ettim, saatlerce senin gelmeni bekledim, saatlerce ağladım, saatlerce güldüm. Önceden bunları hep beraber yapardık şimdi ise...
Yokluğun taht kurdu oraya artık bütün hatıralarımızı ele geçirdi, bütün yaşanmışlıklarımızı, bütün hayallerimizi bitirdi. Benim yeniden doğduğum o yeri, yaşama sevincim olan o yeri şimdi buz gibi bir soğuk ele geçirdi. Aramıza ihanet virajları girdi, bir türlü beceremedik sen ve ben oradan sağ çıkmayı...
YAZILANLARIN HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim