Sen Varsın Biliyorum


Her gün, evet her allahın günü odamın kapısını açtığımda seni hissediyorum. Her şeyi tekrar yaşıyorum bu ne kadar acı bir şey bilemezsin. Odamdaki bir hayaletsin sen, düşünürken sen varsın, otururken sen varsın, ders çalışırken sen varsın, uyurken hep yanımdasın. Şizofrene bağlamak böyle bir şey sanırım. Kafamda yaşıyorsun sen, bir türlü gitmiyorsun. Kaç defa kovdum seni kaç defa bırak artık beni özgür olmak istiyorum dedim. Sen hiç gitmedin, hep benimleydin, hissedebiliyordum bunu. Hiç bitiremedim seni ama hiçte yaşayamadım. Yarım kaldıktan sonra hiç tamlanmadım yada yok olmadım hep araftaydım. Birbirimizden uzaklaştığımızdan beri ben seni hep uzaktanda olsa takip ettim. Orada bir yerlerde olduğunu bildiğimden hiç gitmedim. Hala orada olup olmadığın hakkında bir fikrim yok ama hissedebiliyorum, benimlesin. Hani çok sevdiğin şarkıcı vardı ya teoman, işte ben hep onun şarkılarını dinliyorum. Bana seni hatırlatıyor, hatıralarımızı hatırlatıyor. Mustafa Ceceli - Es şarkısına ne demeli ? İlk beraber okuduğumuz şarkı, ben onu dinlerken hep sayıkladım seni. Ben böyleyim işte sen gittikten sonra iyice şizofren oldum. Tüm bu yaşananları şimdi yok mu saymamı istiyorsun ? Çok beklersin. Ama ben böyle yaşayabilirim yani seni şarkılarla yaşayabilirim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim