Bu benim zamanım


Bu benim zamanım en değerli hazinem
Kıyı köşe her yerde izlerim var
Kırılan kalplerin izleri var
Yitirilenlerin arkasından dökülen yaşlar var

Bu benim zamanım en değerli hazinem
Fırtınalı zamanlarda batmayan gemim
Kundakta ki masum bebek benim
Görmedikleriniz kadar yakın olan benim

Bu benim zamanım en değerli hazinem
Kocaman bir kalbim ve içindekiler var
Her satırı ayrı hüzünle yazılmış kelimeler var
Hayretler içinde izleyen gözlerim var

Bu benim zamanım en değerli hazinem
İlk aşklarımı yaşadım ben
İlk gözyaşlarımı döktüm ben
İlk sevgiyi annemde tattım ben

Bu benim zamanım en değerli hazinem
Büyüdükçe anladıklarım var
Anladıkça ağladıklarım var
Şişmiş gözaltlarım var

Bu benim zamanım en değerli hazinem
Kesilen derinin izlerini taşıyorum
Gözlerimde yalanı taşıyorum
En önemlisi hala umutla yaşıyorum

Bu benim zamanım en değerli hazinem
Dünü yaşadım ben
Bugün yazıyorum ben
Yarını karşılıyorum ben

Bu benim zamanım en değerli hazinem
Küçük eller var bana uzanan
Oğlumun masum gülümsemesi, bilmeden hayatı
Kızımın saf güzelliği, görmeden hayatı

Bu benim zamanım en değerli hazinem
Gördüklerim var aklımda
Görmek istemediklerim
Görüpte engelleyemediklerim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE