Suya Yazılan Mektuplar

Şimdi sen gittin ya sol yanım eksildi, her gün seni unutmak için içiyorum. Kendimi avutuyorum hep mutluyum diye. Her gördüğüm kadını sen sanıyorum, özlüyorum, kimseye anlatamıyorum bende satırlara döküyorum. Sen gittin ben bittim değer verdiğim tek kadındın ama artık yoksun. Ben sana zarar vermemek için her gece ağlarken sen sikt*r olup gittin. Hemde bir p*ç için. A*ına koyduğumun İstanbul'unda itin tekine inanıp gittin. Etrafında onca güzellik varken sen uzakları seçtin. Şimdi bu kader mi ? Yoksa senin aptallığın mı ? Sanal aşk yaşamak mı mutlu ediyor lan seni ? Senin için her şeye göğüs gerebilirdim. Seni her şeyden korurdum, gerekirse senin için ö... Neyse lan hiçbir şeye değmezmişsin sen. Yüzsüzün teki çıktın sen ! Bana gülümserken aklında hep o it vardı, biliyorum. Beni bırakacağını biliyordum genede seviyorum lan seni. Hep üzülüyordum aklın onda diye ama bir ümit beklerdim ben seni belki benim olursun diye. Hayaller kurardım içinde sadece "biz" vardık, artık bir "hiç" olduk. Görüyorum seni köşe başında, sınıf camlarında içim gidiyor her gördüğümde. Ama artık unutuyorum ben seni, senle olduğum günleri... Artık alıştım sensizliğe, etrafımda onca kız varken ben hiçbirini görmezdim sadece sen vardın, artık onlar var sen yoksun. Geri gelmeyeceksin bunu öğrendim ben arkadaşlarım sağolsun. Peşinden koşacak falan da değilim sadece beklemiştim seni. Beklediğim günlere yazık lan, kurduğumuz hayallere. Neyse fazla uzattım sen o itle mutluysan bu beni sevindirir. En azından mutlusun kimle olursa olsun. Merak ediyor musun bilmiyorum ama ben iyiyim merak etme. Artık arkandan üzülecek falan değilim öğrendim yüzsüze ağlamamayı. Sadece geleceğime bakıyorum ve bu gelecekte sen yoksun, yerine mutluluk var. Sen sadece hüzünsün benim için ama artık değersiz bir HİÇsin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim