Değişim

İnsanlar zaman geçtikçe değişir. Bu değişimi fark edenler sadece fark ettikleriyle kalırlar, değişmemek için çaba harcayan pek yoktur. Ama ben değişmediğimi düşünüyorum çünkü her seferinde aynı hatalara kapılıyorum. Yaptıklarımdan ders çıkarmak yerine onlara alışmaya çalışıyorum. İnandığım şeyler uğrunda savaşıyorum. Değişmek benim için imkansız gibi bir şey. Değişmek isteyende yok zaten, her ne kadar kötü tarafları olsa da. İki yüzlü insanlarla tanıştım, konuştum, sevdim, güvendim... Ama farkında değildim ki ben onların iyi yüzüne güvendiğimin. Diğer tarafta aslında yalancı yüzleri vardı ben o yüzü ihanete uğradığımda görebildim sadece. İnsan sarrafı olanlar var ya hani, ben onlara inanmıyorum. İnsanların iki yüzlü olduğunu nasıl anlayabilirler ki ?
Hayatım boyunca hep konudan konuya atlamışımdır şu anda öyle yaptım, bunun farkına okuduktan sonra vardım. Dediğim gibi ben değişmem, siz değişebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE