Bunu Seviyorum

Senle tartışıyoruz etraftaki her şeyi darmadağın ediyoruz birbirimize küfürler ediyoruz kavga ederken ama sonunda hep sarılıyoruz, bunu seviyorum. Sabahları beni öperek uyandırıyorsun, bunu seviyorum. O gün neler yaptıysak eve gidince ne yaptığımızı tekrar konuşuyoruz ve daha farklı şeyler yapabilir miydik diye tartışıyoruz, bunu seviyorum. Araya biraz mesafe giriyor birbirimizi özlüyoruz ama sonunda hep kavuşuyoruz, bunu seviyorum. Sarhoş oluyoruz çılgınca sokaklarda koşturuyoruz ve sonra sabah uyandığımız çimenliklerde yanımda oluyorsun, bunu seviyorum. Balkondan birbirimize olan aşkımızı bağırarak ilan ediyoruz, bunu seviyorum. Saçlarınla oynarken bir anda burnumu öpüyorsun, bunu seviyorum. Hasta oluyorum yaptığın o kötü çorbaları zorla içiriyosun, bunu seviyorum. Yazın balkona bi yastık bi yorgan atıyoruz sonra yıldızların bize gülümseyişlerini izliyoruz, bunu seviyorum. Hayal kuruyoruz hepsinde sadece ikimiz oluyoruz, bunu seviyorum. Bazen zıtlaşıyoruz bana fikrini kabullendirmeye çalışıyorsun, bunu seviyorum. Ağaca tırmanıyoruz iki aşık kuş gibi sarılıyoruz, bunu seviyorum. Gözyaşların benimkilerle çarpışıyor, bunu seviyorum. Uzun yolculuklar yapıyoruz beraber hiç bilmediğimiz şehirlere gidiyoruz tanrı misafiri deyip milletin kapısını çalıyoruz, bunu seviyorum. En olmadık zamanlarda kötü bir haber alıyoruz ama ayakta durmasını öğretiyoruz birbirimize, bunu seviyorum. Kış vakti itekalka yaptırdığım kahveleri bir battaniye içinde çocuk gibi eğlenerek içiyoruz, bunu seviyorum. Sanırım ben senle yaptığım her şeyi seviyorum yada sevdiğim tek şey bu, bir ömür sen...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim