Sen Benim Dünyamdın

Fazlasıyla yoruluyorsun.
Evet yaklaşık 3 yıldır hayatında olan birini unutmaya çalışırken çok fazla yoruluyorsun.Yaşadıklarını kimse anlamıyor ve sen tek başına,dört duvar arasında yavaş yavaş yok oluyorsun.Kimseye canım yanıyor diyemiyorsun. Çünkü biliyorsun,hiç biri seni anlayamayacak.Çünkü onlar hiç bir zaman bir adama kilometrelerce aşık olmadılar.Her gece,mesafelere küfür edip saatlerce ağlamadılar.Dinledikleri her şarkıda,görmedikleri bir adamı hayal etmeye çalışmadılar.Hiç görmediği şehrin karanlık sokaklarına yürümedi onlar.Yokluğun yapışmadı yakalarına.Günlerce uykusuz kalmadılar.Nefesimi kesen sesini duyamadıkları için paramparça olmadılar.Her sabah boynuna sarıldı onlar sevdiklerinin.Hiç bir zaman duymadığım o kokunu,onlar her sabah içine çekti.Bir mesaja sığdırmak zorunda kalmadılar aşklarını. ''Doğum günün kutlu olsun sevgilim'' den fazlasını yapabildiler. Ve ben hep onların yanında güldüm. Bilmiyorlardı içimde kopan fırtınaları.Kalbimin içindeki adamın hayalimden ibaret olduğundan haberleri yoktu.

İçimdeki dünyamın kahramanıydın oysa ki sen. Yanımdaki milyonlar hiçti senin yanında. Sen benim dünyamdın, yanımdakiler küçücük bir parçası. Senin dünyan sokaklarını siktiğim o şehirdi ve ben küçücük parçasıydım. Bunu bile bile hala adınla uyanıyordum uykularımdan.Tek bir şey istiyordum senden. Azıcık sev,birazcık, çok az...
Yapmadın sen ama. Her şeyimi aldın yine de gözün doymadı. Üç yılım,uykularım,nefeslerim,göz yaşlarım,mutluluğum. Bunlar yetmezmiş gibi birde günahlarımı aldın. Yine kıyamadım ben sana,sustum.
Cennet gibiydi fotoğraftan başka bir yerde göremediğim gözlerin.O kadar derindi ki kayboluyordum içinde sanki.Belimde ellerini hissedemiyorum birde ben. Hiç görmediğim bir adamı özlüyordum ben,inan hiç kolay değildi bu. Senin kalbinde olduğu gibi bedeninde de hissetmediğin bir acıyı ben yıllardır yaşıyorum.Ve artık bununla yaşamaya alıştım,çünkü o sokaklarını siktiğim karanlık şehrin içinde kayboluyor benim aşkım.


 http://nilsukuru.blogspot.com/  Artık buradan yazıcam,takip edebilirsiniz :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim