Seni haketmiyorum anne

Annemi o kadar çok seviyorum ki...
Hiç bir zaman diyemedim ben bunu. Hep uzaktık,uzaktım.Sarılamadım boynuna,gelmedi içimden yapamadım. Yatağın içinde anne diye ağladım ama gidip canım annem diyemedim. Düğümlendi hep boğazımda kelimeler.Uzaktan izledim annemi ben. O bulaşıkları yıkardı ben mutfağın kapısından ona bakardım. Camları silerdi,aşağı düşücek diye yüreğim ağzıma gelirdi.Ama dikkat et anne diyemezdim.Ben ona sadece bakardım. Şimdi 5 oda var evin içinde ve ben bir köşesinde annem diğer köşesinde. Bana vicdan azabını öğretiyor.Kalp acısını,istemsizce gözlerimden nasıl yaş aktığını görmemi sağlıyor.O hasta yatıyor ve ben burada bu satırları yazıyorum.O gözlerini açamıyor içeride ben burada ağlıyorum. O kusuyor içeride ben burada nefes alamıyorum.. O bir defa yok oluyor içeride, ben bin defa ölüyorum.
Boynuna sarılıp seni seviyorum anneciğim demediğim her saniye için özür dilerim.Seni kaybetmeye her saniye biraz daha yaklaşırken yanında olamadığım için affet beni,benden önce ölme sen sakın sonra kimin gülüşleri yankılanır evimizin duvarlarında ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim