Sen yoktun artık

Bir sabah uyandım, etrafımda bir şeyler eksikti. Komidinin üzerindeki kitabın yoktu. Sonra aynaya baktım yüzümde tebessüm eksikti. Kahvaltı yapmaya gittim sonra hazırlarken artık 1 bardak çay dolduruyordum 2. bardak hep boş şekilde bir köşede bekliyordu. O gün fazlasıyla sade ve boş geçiyordu bunu hissedebiliyordum. Artık elimi uzattığımda bir el bana sarılmıyordu. Sabah öpücükleri eksikti yanaklarımdan, gözlerin eksikti gözlerimde. Yıpranmış bir kalp bırakmıştın geriye sen, yok olmaya terk edilmiş bir adam. Film izlerken artık kollarımın altında bir melek bana sarılmıyordu. Yağan yağmurun parıltısını beraber izleyeceğim bir kadın yoktu hayatımda. Kavga ettikten sonra sıkıca sarılabileceğim bir kadın eksikti hayatımda. Varlığıyla mutlu eden sen yoktun artık...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim