Artık Çıkma Vakti Geldi

Kaybettik biz aşkı, sevgiyi, mutluluğu, şevki, paylaşmayı, bir bütün olmayı, biz olmayı. Unuttuk birbirimize nasıl davranacağımızı, eskisi gibi olmadık olamayacağız da. Bu giden yol artık ikimizi taşımıyor, artık biz olmayı beceremiyoruz. Sen ve ben olduk önceki gibi tanışmadığımız diğer yıllar gibi, iki yabancı olduk farklı hedefleri olan farklı yaşamlar olduk. Ellerin buz gibi artık ben bile ısıtamıyorum, kalbinde öyle. Görmüyor beni o kör olasıca kalbin, benim kırıldığımı parçalandığımı görmüyor. Her zaman yaptığım gibi kendim topluyorum parçalarımı başkası yardım etmiyor, etmesini de istemem zaten. Bu hayat bana yalnızken daha çekilir. Göz göze gelemedik biz hep başka yerlerdeydi kafalarımız, biz olmamızın kıymetini bilemedik ve sonunda kaybettik. Görünmez olarak yaşıyorum senin hayatında, ama artık çıkma vakti geldi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim