Belliydi Zaten

Yavaş yavaş gidiyorum artık senden, zaten gözünde de yok olmuştum pek bir şey değişmedi. Her anımızı teker teker, yavaş yavaş siliyorum, aynı aklından silindiğim gibi. Eğlendiğimiz, güldüğümüz kaldırımlardan artık geçmeyeceğim çünkü o taşların her biri benim geçmişim olacak. Ne kadar güçsüz bir insan olsam da bu sefer her şeyi yoktan tasarlamaya çalışacağım. Merak etme ikimiz içinde en iyisi bu olacak. Demiştim önceden çok farklı kişilikleriz diye. Baksana yapamadık, gene. Hiçbir zamanda yapacak gibi gözükmüyoruz, sonumuzu tek gören ben değilim sende benim gibi düşünüyorsun baksana davranışların beni yok sayıyor. Madem bu kadar yok sayıldım hayatında, yok ol artık hayatımdan...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim