Susma !

Her şeye inat biz hiç kopmadık birbirimizden, bir çok sorun yaşadık ama hiç kavga etmedik. Hayat BİZİM için güzeldi. Çok şey yaşadık çok şey paylaştık, başkalarının hayatlarında nasıl zaman kaybettiğimizi anlattık birbirimize. Kaybolan yıllarda neler yaptık, kaç durakta indik, kaç otobüs kaçırdık... Bazen günlerce hiç konuşmadık, hiç birbirimizi düşünmeden geçti günler belki ama kader unutulmamıza izin vermedi. Sonra aradan aylar geçti, sen benden hiç geçmedin gittikçe yaklaştın. Sonra araya günler girdi koskoca bir deniz girdi, ben yüzme bilmediğimden hep uzun yolu seçtim. Belki uzun yol olabilirdi ama en güvenilir en sağlam yoldu benim seçtiğim yol bu sayede birbirimizi kaybetmeden bulabilecektik çünkü gittiğimiz yer belliydi. Ben senin sesinle buldum yolumu, ne olur susma !

Yorumlar

Yorum Gönder

Teşekkürler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim