Ben işte böyleyim


Biliyor musun, ben bu sıralar sadece seni düşünür oldum. Yanında olma isteği beni ateşliyor gittikçe, aşık olmuş olmaktan korkuyorum. Ben hiç aşık olmadım nasıl bir şey bilmem ondan çok fazla korkuyorum, beni korur musun kalbinin derinliklerinde. Ben senin şefkatine o kadar muhtacım ki, küçük bir çocuğun annesine muhtaç olduğu gibi. Bu küçük çocuk belli bir zaman geçmeden asla annesine "seni seviyorum" diyemicek ama sevgisini hep belli edecek. Bende sana kocaman bir sevgi beslesem, sen bunu hisseder misin yada ben hissettirebilir miyim ? Belki hissedersin de sende beni seversin, sen belli etmesen de olur sevgini ben seni hep sevicem. Bizim aramız anne ile çocuk gibi olacak, kimi zaman kavga edeceğiz evi terk edip gideceğim sen telaş içinde ağlayacaksın. Ertesi gün ben bütün pişmanlığımla karşına çıkacağım, bir şey dememe gerek yok sen zaten sarılırsın bana gene eskisi gibi oluruz. Mutfakta sana yardım ederim merak etme yada seni yemek yaparken izleyebilirim belki bu yardım etmekten daha destek verici olur sana çünkü ben yemek konusunda pek becerikli değilim, elime yüzüme bulaştırırım tüm malzemeleri aynı senin sevgini tüm bedenime bulaştırdığım gibi. Ama bak yemek yeme konusunda çok iyiyimdir sen yemezsen ben yerim ikimizin yerine, merak etme seni açta bırakmam. Dışarı çıkarız canın istemediğinde, biraz deniz hava karnımızı acıktırır zaten, hemen bir simit, çay ve peynir 3'lüsü yaparız. Benim birkaç kuralım vardır, korkma çok zor değil. Her eve geldiğimde bana kocaman sarılmanı istiyorum, bu bütün yorgunluğumu alacaktır emin ol. Her sabah günaydın öpücüğüyle uyandırmalısın beni yoksa biraz agresif olabiliyorum. Birde yemekten önce ellerini yıkamayı unutma, böyle de garip bir huyum vardır. Ben işte böyleyim, buyum, seninleyim, seninim her şeyim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim