Gelişi olmayan,son gidiş!



Biliyordum aslında,hataydı bu. Gelmeyecek birini beklemek;ne kadar doğru olurdu ? 
Sen gelmeyecektin ve ben hep aradaki onlarca şehirden onlarca yüzden nefret ettim.Aramıza giren o yollardan hep seni istedim.Ama sen yoktun,gelmedin,gelmeyecektin.Gidişler,gelişler hiç bitmeyecek derdim. Ama bu sonmuş,son gidişmiş.Gelişi olmayan son gidiş!
Giderken götürdüklerin,asla geri gelmeyecekler; birde onlar vardı sevdiğim.
Gülüşlerim,hayallerim,mutluluğum,uykularım,kalbim..
Evet evet kalbim.Benden çalıp uzaklara götürdüğün,senin için atan kalbim. Niye yaptın bunu ? Niye bu kadar acıttın canımı? Niye herşeyimi aldın benden ? Ben bunu haketmedim ki. Benim tek hatam ; onca mesafeye rağmen,seni herşeyden,herkesten çok sevmem.




Yorumlar

Yorum Gönder

Teşekkürler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE