Geri dön

Tamam.Söz veriyorum sana sol yanım.
Geceleri geç yatmana karışmayacağım. Dışarı çıkacağın zaman trip atmayacağım. ''Sıkı giyin,üstünü ört'' gibi öğütlerde bulunmayacağım. Hem ben seni düşündüğüm için öyle diyordum.Hasta olma diye,ama sen bilirsin.
İstediğin kadar bilgisayarda takılabilirsin.Şu çok sevdiğin bilgisayar oyununuda saatlerce oynayabilirsin.Ben sadece gözlerin acır diye oynama diyordum.İstediğin zaman halı saha maçına gidebilirsin.Arkadaşlarınla dışarıda çıkabilirsin.Karışmayacağım.Derslerine çalış,okulu boşlamada demeyeceğim.Senin hayatın sonuçta.Ben sadece sınavlardan kötü alıp üzülme istemiştim.Kardeşim dediğin o kızlarla fotoğraf çektirip facebook'a da atabilirsin.Ben sadece o kızların sana dokunuyor olmasına dayanamıyorum.Ama olsun ona da karışmayacağım.
Sigara içebilirsin. Evet evet alkolde kullanabilirsin.Bir şey demeyeceğim.Ben sadece seni erken kaybetmek istemediğim için içme diyordum. Ama şimdi istediğin kadar içebilirsin.
Buluşmak istediğinde hastayım,yorgunum demeyeceğim.Hemen geleceğim yanına.Çok özlüyorum seni.
Artık okul eteğimide giymeyeceğim.Hem pantolon daha çok yakışıyor bana.Sana haber vermeden dışarı çıkmayacağım. Okul çıkışı beni almaya geldiğinde azarlamayacağım seni. Sadece yorulma istemiştim ben. İnatçılıkta etmeyeceğim,sen ne dersen tamam diyeceğim. Erkek arkadaşlarımla da konuşmam.Dışarı çıkmam onlarla.Pizzanın mısırlarınıda yemeyeceğim.Sana vereceğim.Ben sadece çok yersen dokunur diye vermemiştim. Seni seviyorum dediğinde gülümsemeyeceğim.Sarılacağım boynuna.
Hadi ne olur,geri gel şimdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE