Hasret Kalıyorum Sana..


hiç bir günümüz sabah yada akşamı görmeden geçmedi.akşamın sabahı görmediği gibi hasret kalıyorum sana. sensizde yaşıyorum ama bir türlü kavuşamıyoruz sevgilim. zaman her şeyin ilacıdır derler. beklerim mühim değil. söyle yağan yağmurlara özlemimi fısıldasınlar dokunamadığım bedenine. ne kadar çok hissedersen kıskandığım teninde yağmurları , o kadar çok özlemişimdir seni. o kadar çok hasret kalmışımdır sana. sahile doğru yürüyorum. dalgalar sevişirken birbirleriyle kıyıya vuruyorlar çığlıklar içinde. suratıma çarpan beni sersem eden o denizin kokusunda bile seni arıyorum. çıkıp gidesim geliyor şu boğazdan. ama gücüm kalmıyor. bedenim seni görmediği her gün dahada yoruluyor.bir çıkmaza daha giriyorum daha önce hiç görmediğim o sokağa. çocuklar oynaşıyor , gülüşüyorlar. karşımdan geliyorsun. bütün sesler azalıyor duyumsayamıyorum. gözlerinden başka bir şeye bakamıyorum. bu sokak çıkmaz sevgilim diyorsun. dinlemiyorum. seninle bir çıkmazda olduğumu biliyorum yine de seviyorum. elimi tut bırakma. martılar ismimizi bağırsın boğaza. çıkmazları birlikte aşalım. birlikte kaçalım bu boğazdan. sonra bir güneş vuruyor yüzüme , uyanıyorum. kapatıyorum sensiz evimin soluk ve ruhsuz perdelerini..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE