Unutabildin mi?

Sevginin yerine koyabildin mi nefreti? Her sabah onu düşünerek uyanmaktan vazgeçebildin mi ?
Gece adını sayıklarken bulmaktan kendini ? Herşeyde biraz onu aramaktan bıkmadın mı ? O seviyor diye mantı yemekten, o tutuyor diye galatasaraydan vazgeçebildin mi? Hıııı?
Yanında olmasa bile ona ''sarılarak uyuyalım aşkım'' demeden uyuduğun bir gece oldu mu ? 
Sonra ''seni seviyorum'' dediğinde kalbin yerinden çıkacakmış gibi atmadı mı ? Ya seni sahiplenmesi ? ''Terli terli su içme'' , ''gece üstünü açma'' , ''dışarı çıkarken kalın giyin üşütme'' 
Bunları unutabildin mi sen ? O sana her sahiplendiğinde bir adım daha yaklaşmadın mı ona?
Yanında olmadığı her güne lanet etmedin mii ?
Ben ettim!
Ben unutmadım.Her gece adını sayıkladım. Herşeyde onu aradım.Beni sahiplenmesini özledim. Ve sonra o çekip gitti.
Şimdi,mesafeleri sikiyim ben!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE