Duygusuz Adam

Evet, ben duygusuz adam. Yılların harcadığı duygularım kalmadı artık. Hani böyle yaşamaktan tat almazsın ya bende öyleyim, tatsız tuzsuz bir yaşam sürmeye başladım. Şu sıralar dinlediğim şarkılarda bir duygu hissedemiyorum ne sevinci ne hüznü tadamıyorum duygusuzluk gerçekten çok zor bunu anlayamazsınız ve kimsede anlamıyor beni. Duygularımı kaybettim diyorum gülüyorlar, dalga geçtiğimi sanıyorlar. Beni yaşama kavuşturacak birine o kadar çok ihtiyacım var ki... Kim olursan ol gel diyorum resmen. Şimdi sizde bunları okurken ergen tripleri zannedeceksiniz fakat gerçekten öyle değil. Zevk aldığım bir şey yok anlatabiliyor muyum? Yada anlayabiliyor musun? Böyle ağlamak istiyorum rahatlarım belki diye onu bile beceremiyorum. Geçen sırf gözümden yaş aksın diye soğan doğradım elimi kestim. Tanrı bana duygu diye bir şey tattırmıyor. Ne bileyim ya sanırım biri bana beddua etti böyle oldum. Kimin ettiği belli zaten ama neyse etmediğini farz ediyorum. Cengiz Kurtoğlu bile dinledim belki içim burkulur diye, gene olmadı anasını satayım ya. Küfürü bırakmıştım, artık başlıyorum rahatlayamıyorum yoksa. Birine aşık olmaya çalıştım beceremedim, kalbini kırdım. Belki düşüncelerimi sizlerle paylaşırsam birazda olsa rahatlarım diye düşünüyorum ve umuyorum. Bıktım artık bu yalnız kovboy rolünden. Tek tabanca değilim lan ben hiç sevmedim bu rolü. Bir yerim kanadığında acımıyor, o kadar duygusuzlaştım. Bana duygu yüklenmesi lazım ama sistem kaldırmıyor. Sıkıldım artık bu yalnızlıktan bu duygusuzluktan bu geleceksizlikten. Biri olsun "Son" olsun, beni bütün duygularıyla sevsin beni kurtarsın bu bok çukurundan. Sen, evet sen. Geleceğimi kurtaracak olan sen. Seni hala bulamadım geç kalma karanlıkta gelme yolunu şaşırma. Bütün saflığınla, beyazlığınla, dürüstlüğünle gel temiz ol. Bir elmanın iki yarısı olalım demiyorum lan sen elma ol ben sapın olayım. Ben olmadan büyüyeme ben olmadan çürü ben olmadan asla olma. Seni o hayat ağacına ben bağlayayım, sende bana anlam kat. Ben sensiz bir hiç olurum "Elma"m. Başkaları koparamasın seni benden, bensiz öl geber. Gelecek hakkında hayaller kurmayalım senle günü gününe her şeyi yaşayalım. Bugün yaşayalım yarın ölelim farketmez ama bugünü yaşayalım, beraber yaşayalım. Daha gelmeden baksana duygu kapladı beni, ihtiyacım olan bu satırları yazıp içimi dökmekmiş. Beni kendime getiren bu harflere teşekkür ederim buradan. Bana duygu yükleyince çok saçmalarm biliyor musun? Şimdi sana milyonlarca satır yazabilirim ama sen hele bir gel ben sana dünyaları yaşatıcam. Bu kadar uzun yazdıktan sonra birde özlü söz ekleyeyim "Duygu yüklü kelimeler yazmak bahane sen gelirsen her şey şahane". Sonraki yayınlarda görüşmek üzere ben Duygusuz Adam...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE