Lanet şehir

Bir çanta ihtiyacım olan.
Bir sabah uyanıp,bir valize tüm eşyalarımı koyup gitmek istiyorum bu şehirden.Evim dediğim ama içinde huzur ve beni birlikte barındıramayan bu dört duvardan gitmek istiyorum.Bir otobüs bileti bu şehirden gidişim,çok uzakta değil.
Cüzdanım,kulaklıklarım,şarj aletim telefonum,kolyem ve valizim...
Sana gelmeye hazırım,bir otobüs bileti bu şehirden gidişim,çok uzakta değil.
Yollar nereye götürecek beni ? Sana mı geleceğim,sana mı yüriycek ayaklarım?
Çaresizliğim son bulucak mı kollarında ? Huzur bulacağım yerde olmak istiyorum artık,bu şehirde değil.
Bir otobüs bileti bu şehirden gidişim,çok uzakta değil.
Ayrılık vaktidir bu saniye. Yıllarımı alan bu şehirden kaçış saatimdir. İplerin koptuğu,dayanamadığım dakikadır.
   Üzerimde sevdiğin mavi elbisem,beyaz babetlerim.Kimse sevmedi senin gibi,kimse olmadı sen gibi.Geliyorum artık varlığım.Bir otobüs bileti o şehire gelişim,çok uzakta değil.
Otobüsten inip,aynı şehirde nefes almak var seninle.Bastığın yerlere basmak,dokunduğun duvarlara ellemek,oturduğun banka oturmak,aynı şeylere gülmek var birde.
Çok uzak değil sevdiğim,şehirler var aşılması gereken.İnsanlar var çiğnenmesi gereken.
Aradaki şehirleri,insanları,ağaçları,arabaları,yüzleri,evleri,bankları,yolları sikiyim.
Burda olman gerekirdi,yollarını bankalrını taşını toprağını siktiğim o lanet şehirde değil.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE