Gülüp Geç

Sen biteceğini mi sanıyordun giderken ? Geçmişi kolayca silip atmayı mı düşünüyorsun, geçen her günün anısını silebileceğini mi düşünüyorsun ? Ki böyle düşünüyorsan en büyük hatayı yaparsın. Gittiğimiz her yerde anı kalır, her yere izimizi bıraktık biz, düşüncelerimizi bıraktık oraya, beraber düşündüğümüz geleceğimizi bıraktık. Belki şu an çok uzaksın oralardan ama elbet bir gün uğrayacaksın beklediğimiz duraklara. Seni güldürdüğüm her anı hatırlayacaksın, saçmaladığımız o bankı hatırlayacaksın. Her zamanki yerimizi unutabilir misin sor bi kendine. 2-3 mesajla her şey biter mi sanıyorsun sen. Ama kin ve nefret her şeyi bitirir, zaten bitmiş bile. Kimse üzülmez belli bir süreden sonra sadece hatırlar ve içinden "vay amk ne günlerdi" der. Bende sadece değmeyen yaşanmışlıklar uğruna gülüyorum, eğleniyorum. Dün ne yaptım diye düşünmüyorum ki bilirsin beni çok unutkanımdır. Ama bu satırları yazarken geçirdiğim 10 dakikaya üzülüyorum ve uzatmıyorum. Hatırladığım zaman seni gülüp geçiyorum sadece ve sonra hayata tüm sıradanlığıyla devam ediyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE