Neredesiniz ?

Nerede bu lanet olasıca insanlar ha söylesenize ? Evdeyim oturuyorum boş boş ve sonradan bir şey farkettim ses gelmiyordu hiçbir yerden. Biraz zaman geçti sonra bir şeyi daha farkettim sokakta insan yok. Evin içinde garip garip sesler çıkarmaya başladım sonra ama cevap gelmiyordu. Sonra bir boşluk hissettim hayatım sanki herkes beni terketmiş gibiydi, sanki herkes yerin dibine girdi ve oradan beni izliyor gibiydi. Peki ama ben neredeydim yeryüzünde mi gökyüzünde mi ? Elimi attığım her yerde bir boşluk hissediyorum daha doğrusu bir şey hissetmiyorum sadece o sıcak esinti vuruyordu yüzüme. Bir anda yerimden fırladım ve aşağı indim, etrafta kimse yoktu ama tüm gözler benim üstümdeymiş gibiydi. Hani böyle geceleri karanlıkta gözler görürsünüz ya ışıldayan onun gibi boktan bir duyguydu bu. Ama fark şuydu yarasalar yerine insanların gözleriydi onlar. Gündüz vaktiydi fakat sadece gözleri gözüküyordu insanların bedenleri neredeydi ? Her neyse girdim her zamanki alışveriş yaptığım marketime. Kasiyerler yerinde yoktu biri sarışındı ve o kız çok hoşuma gidiyordu. Sırf onunla sohbet etmek için markete indiğim bile olmuştur. Neyse bu sefer kimse yoktu orada. Elimi cebime attım ve bir alışveriş listesi buldum. Listede yazan her şeyi sepetin içine doldurdum ve varış noktasına ulaştım. Ürünleri okutacak kimse yoktu bende kendim okutmak istedim fakat okumuyordu oradaki sayıları. Sanki öyle bir şey yokmuş gibiydi aldığım her şeyin içi doluydu fakat elimi attığımda boşluk hissediyordum. Açıkcası korktum o an ve ter bastı sonra. Birden bir çığlık duydum "geç kaldın gerizekalı!" şeklinde bağırıyordu biri. Sonra bir soğukluk hissettim ve uyandım. Ablam başımda dikilmiş üstüme soğuk su boşaltıyordu. Sanırım otobüs biletininin zamanını kaçırmıştım. Neyse işte böyle boktan bir kabus gördüm.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE