Katilsin sen

Milyonlarca sesi tonu var.Ama seninkini duyduğumda hissettiklerimi hissettirmiyor hiç biri.Kulağımda söylediğin o son sözler var şimdi.Gitme,yapma,bırakma,acıtma,yakma,atma,silme,sev.
Yankılanıyor odamın her bir yanında bağrışların.Ben çığlıklarımla bastırdıkça sesini daha da artıyor kalbimin çarpışları.
Geri dönmüyor hiç bir saniye.Zaman ilerledikçe bağrışların artıyor.Sen bağırdıkça bir parça daha ayrılıyor bedenimden.Gözümden düşen her damlayla beraber sende düşüyorsun.
Acıtıyorsun canımı hala.Ne git diyebiliyorum ne de sus.Gidersen ölürüm.Susarsan ölürsün.Sonuç benim ölümüme çıkar yine. Ne git ne de sus!

Gitme diye bağrıyorsun.Sesini daha önce bu kadar kuvvetli duymamıştım hiç. Gitme! bırakma beniii !
Sahte göz yaşlarıyla süslenmiş bir veda bu,vazgeçmiştik aylar öncesinden çünküü.
Gidişim belliydi,son çırpınışlardı yaptıklarımız.Sevmediğin biriydim ben artık,sokağa çıktığında gördüğün onlarca yüzden farkım yoktu.Bunu bile bile aylarca yanındaydım.Bir dost arkadaşcasına..
Evin kapısındayken bile,gitmee diyen bağrışların yankılanıyordu. Ama gidiyordum,gitmeliydim.
Biten bir aşkın katiliydin sen. Ve katilimi affedersem yine öldürürdü beni.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

7 SENE