Bu gece de başbaşayıız


Yine geceye göz kırptım az önce, bu gece de başbaşayız orospu çocuğu dedim. O yine yok, yokluğu var.. Ne tuhaf amına koyayım, yanımda olmamana rağmen hala bir şeylerinle varsın. Sana temas edemiyorum ama yokluğun burda işte, hadi burda olmadığını kanıtlasın biri kolaysa?

Bu sabah yine bir not yazmam gerekti. Kalem yazıyor mu diye elime şöyle bir karalayıverdım, yine adını yazmışım istemeden...
En yakın arkadaşına sordum seni, o da bilmiyor.
Nerdesin gerçekten? Söyle, vallahi gelip almayacağım. Göreyim yeter..

"Günaydın aşkım" diye yüzlerce mesaj var taslaklarda. Yazılmış ama yerine ulaşmamış mektuplar var sevgilim.
Annem en sevdiğim yemeği yapıyor bazen ama ben 52 kilodan 45'e düştüm. Dün fark ettim de, 7 kiloymuşsun. Gözünden de düştüm, neyse o çok başka mevzu.

Ne yaptın ben yokken? Hani sen hep bunu sorardın bana, "seni özledim" diye saçmalardım ben de. Özledim o günleri, çok. Neyse zaten önemsiz.

Siz? Mutlu musunuz şimdi? Hiç benden konu açılıyor mu peki? Sonra seni susturuyor mu iki parmağıyla, "unut artık şu orospuyu, ben varım" deyip öpüyor mu seni? Öpmesin be, izim daha silinmemiştir ordan.

Senin dilinde hala benim DNA'm var, gözlerinde dudaklarım kalmış.

İşte gece dediğimiz şey böyle orospu çocuğu, ben bütün gün mutlu bakarken herkese, o karanlığı çökertip gözlerini getiriyor önüme.
Gülemiyoruum.

Ağlamak üzereyim;
gelsene...
omzunu ıslatmaya ihtiyacım var

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim