Her uyandığımda yanımda sen ol istedim

Sevgilin seni terk edip başkasıyla çıkmaya başlasa ona ne derdin?
Mesela,
Sen şimdi onun yanında uyuyorsun. Onun saçlarını okşuyor, onunla aynı bardaktan içiyorsun.
Ona bakıp gülümsüyorsun, Onun elini tutuyorsun, Ona sarılıyorsun.
Beraber kahvaltıda ediyorsunuz. En çok sevdiği ceketini giyiyorsun. Beraber bi aşk filmi almaya gidiyorsunuz.
Sana kahveni o yapıyor. Film izlerken ' Bak kadın ne de çabuk alıştı adama, Benim sana alıştığım gibi..' diyorsun.
Onun yanındayken yemek yemek istemiyorsun, Kahve istiyorsun ondan. Çikolatalı kahve.
Saatlerce sarılıp televizyon izliyorsunuz, İzdivaç programlarıyla dalga geçip komedi filmlerinde kahkahalar atıyorsunuz.
Korku filmlerinde o sarılıyor sana, Sen gülüyorsun. Onun bunu yapması hoşuna gidiyor aslında.
Dışarı çıkarken onu sen giydiriyorsun. Kıskanıyorsun herkesten, Birinin ona bakıcağını düşünmen bile delirtiyor seni.
Çıkıp birşeyler yiyorsunuz, Eve dönerken el ele yürüyorsunuz.
Herkes imrenerek bakıyor size çünkü çok mutlusunuz.
Birbirinizin yanındayken herşeyi unutuyorsunuz. Çalan telefonlar, Yapılması gerekenler..
Sizin günleriniz böyle geçiyor işte. Mutlu, aşk dolu, umutlu, imrendirici.
Benim günlerim biraz daha farklı.
Mesela ;
Ben senin uyuduğun yastığa sarılarak uyuyorum. Senin içtiğin bardakları saklıyor seni düşünerek filmleri izliyorum.
Sana sarılamıyorum, sana kahve yapamıyorum, seni güldüremiyorum .
Ben sadece seni özlüyorum. Seni özlüyorum, Kahve içip seni özlüyorum, Film izleyip seni özlüyorum.
Ben sadece seni özlüyorum..
Sen başkalarıylada yaşayacaksın belki bunların hepsini. Aynı şeyleri onlarada söyleyeceksin.
Onlar da inanacaklar belki benim gibi. Senden sonra onlarda seni özleyecekler belki.
Beraber yaptığınız şeyler gelicek akıllarına, onlara neler söylediğini anımsayacaklar.
Geceleri gündüzlerine karışacak seni akıllarından çıkaramayacaklar. Ama hepsi bir yere kadar değil mi?
Mutlaka onlarında karşısına birileri çıkacak ve seni unutturacak.
Benim karşıma hiç böyle biri çıkmadı, çıkmayacağınada eminim. Çıkmasında.
Ben seni özlemeye alıştım artık nasılsa.
Kahvaltı ediyorum,
kahve içiyorum,
film izliyorum,
gezintiye çıkıyorum,
uyuyorum ama bunları yaparkende seni özlüyorum.
Şimdi beraber olduğun erkek birgün uyandığında seni özlemiyor olucak.
Ama ben birgün uyanamadığımda bile hala seni özlüyor olacağım derdim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim