Hayal kurmakta güzel

Bazen bu siktiğimin şehrinde ne işim var diye düşünüyorum. Ama sadece düşünmekle yetiniyorum gidecek başka yerim yok, çaresizim, bırakıp gidemeklerim var, yanına gitmek istediğim halde gidemediklerim var, gittiğimde dökülecek olan gözyaşları var, gittiğimde burada kalacak bir aklım var. Yani buradayım yine her zamanki gibi boktan yaşamıma devam ediyorum standart bir tavırla. Etraftakileri unutmak istiyorum bazen takıyorum kulaklıkları dünya ile ilişkim kesiliyor sadece hayallerimi yaşıyorum. Sevdiklerimi de alıp gidiyorum hayalimde. Sevdiklerim dediysem de 3-5 kişi öyle sürü değil zaten onlar yeter bana. Birde uzaklarda bir yerlerde başka bir "Şehir" var onuda alıp gidiyorum hayallerimde. İşte hayalperest olmak böyle bir şey yaşamak kadar boktan çünkü gerçekleştiremiyorsun anlatabiliyor muyum ? Elinde olan bir şey değil işte iradenin bir sınırı var ulaşamıyorsun hayallerine. Hani çokta güzel olurdu beraber uzaklara gitsem yanımda sevdiklerim olsa. Ha diyorsun ki şu an yanında değiller mi sanki evet yanımdalar ama onlar dışında milyonlarca gereksiz insan var milyonlarca yer kaplayan boş beyinler. Hayal kurmak güzel evet işte ama sadece müzik dinlerken güzel bu...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim