Merhaba sevdiğim..

 Merhaba sevdiğim..
Her geçen gün biraz daha iyi tanıyorum seni.Ve bu yüzden hiç geçmesin istiyorum günleer.İlk tanıdığım günkü gibi kal istiyorum.Gerçek yüzünü görmek çok canımı yakıyor.Bilmediklerimi öğrenmek istemiyorum hakkında.Çünkü bildiklerim güldürebiliyor süratımı.Kulaklarımı tıkıyorum,senden nefret etmek istemiyorum çünküü.Duymamazlıktan geliyorum.İnsanlardan çok kendime yalan söylüyorum.
Bir tarafa doğruları yazıyorum. Söylediklerini,hissettirdiklerini,dokunduğunu...
Diğer tarafa yalanları,duymamazlıktan gelmeye çalıştıklarımı,başkasına gülümsediğini meselaa.Bana söylediğin o beyaz yalanlarını.Aynı anda idare ettiğin diğer kızları.Hepsini yazıyorum.Ve tüm doğrularımı götürüyor.Silip atıyor dokunuşlarını.Dokunduğun yer ürperiyor birden.Hissettiklerimi kapatıyorum bir odaya.Ben kitledikçe kapıyı daha da artıyor çığlıkları. Susturamıyorum.Söylediklerin bir bir çınlıyor kulaklarımda.Hani hatırlarsın belki, ''beybiiiim beybiiiim'' diye bağırmıştın parkın ortasında. Ben hiç unutmuyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim