Nefret,sen...

Şimdi nefret ediyorum ben senden. Her aklıma geldiğinde kusmamak için zor tutuyorum kendimi.''Adamın dibisin sen'' derdim sana sürekli. Bunu hatırlayıp ağlıyorum bazen. Bazende piçliklerinin üstünü örttüğümü.
Nasıl bir şerefsiz olduğunu görmemezlikten gelip sana sarıldığıma yanıyorum. Nasıl beceriyorsun bu kadar aşağılık olmayı ? Zor olmuyor mu,yorulmuyor musun yalan söylerken?
Ben bilerek inanıyordum yalanlarına,sadece inanmak istediğim için.Aşıktım çünkü. Yalanlarına inandığım sürece yanımdaydın ve ben hep inanıyordum. Göz yumuyordum başka isimlere.Aptaldım çünkü.
Ve şuan senden iğrenir durumdayım. Son yaptığını görmezden gelip geçemedi gözlerim.
Hayatımın hiç bir parçasında adının baş harfi bile geçmiyor o günden sonra. Bizim kolyemizi başka boyunlar taşıyor artık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim