Görüş ve Düşünceler

"Bak kadın, ben öyle rahat bir adam değilim konu sensen. Adımlarına dikkat edeceksin attığın her adımda bana ait olduğunu bileceksin. Öyle her erkekle muhabbetin olmayacak, olduklarını da ben tanıcam. Gözlerine benden başka kimse uzun uzun bakamaz. Kokunu kimse içine çekemez benden başka. Yani kısacası sen benimsin bunu anla. Ha diyorsan ki ben öyle şeylere gelemem, o zaman yapacaklarına karışamam." Evet okuyucular atarlı bir insanın düşündüklerini okudunuz. Kiminize saçma gelecek bu sahiplenme, kiminizin hoşuna gidecek. Farklı görüş ve düşünceleriniz olacak bunu söyleyen kişi hakkında, bazılarınız odun diyecek bu kişiye bazılarınız ise ne kadar romantik. Kısacası görüşleriniz sizin nasıl biri olduğunuzu anlatır. Şimdi bana da diyorsunuzdur ne saçmalıyor bu. Evet saçmaladım biraz farkındayım neyse iyi geceler, uykum geldi sanırım. Ha bu arada yayını sonlandırmadan söylemek istediğim birkaç cümle var. Ne olursanız olun karşınızdaki kişiyi anlamadan onu yargılamayın. Çünkü bu sizi çözüme götürmez sadece duruşmayı erteler. Saygılar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim