En Yakın Arkadaş

Şimdi birini düşünün, sizi sizden daha iyi anlıyor. Hah işte ben öyle birine sahibim, hiç kaybetmek istediğim bir şehir. Canın sıkıldığında dertlerin olduğunda seni en iyi anlayan biri, gerektiğinde bir anne gibi olan sizi düşünen biri. Hasta mı oldun ilaç gibi gelir. Derdin mi var deva gibi gelir. Böyle onla konuşurken çok rahatsınızdır istediğiniz gibi konuşursunuz. Şişko dersiniz çirkin dersiniz alınmaz o da sizle dalga geçer. Aynı kafayı yaşıyorsunuz içmeden sarhoş oluyorsunuz onla konuşurken. Konuşurken etrafta sizden başkası yok gibi ha bide gereksiz insanlar var. Bazen diyorum biz niye bu kadar uzaklarda yaşıyoruz. Arada bir sanki tekrar tanışıyormuş gibi yapıyorum ortaya çok fantezik şeyler çıkıyor. Konuşurken birbirimizi yanlış anlamıyoruz. Küfür ediyorum o kadar kızmıyor o da küfür ediyor bana. Sonra tabi ben doğal olarak kızıyorum ona. Bu aralar çok hasta çok suratsız çok somurtkan çok sümüklü bol sümüklü bol peçeteli bol kızarmışlı bol domatesli. Yani bol bol mallık barındırıyor. Ölmeden önce bi defa görüşelim diyoruz ama kısmet tabi. Olmadı cehennemde buluşcaz. Buna hastayken hiç sataşmayın ama çok fazla alıngan oluyor. Esprilerime gülen tek kişi diyeyim siz anlayın. Ha bu arada geçmiş olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim