Hiç olmayan sevgilim

Hiç olmayan sevgiliye merhaba...
Kalbim hiç yavaşlamamıştı bu kadar, yada hiç azalmamıştı bu kadar ışık odamda
yada hiç bu kadar sensiz kalmamıştım yada ne biliyim,
hani olur ya... ayrı tenlerde aynı dudaklar. Hiç yaşamadım onu ben
Hiç yeteri kadar olmadın benim, yeteri kadar dolduramadım ciğerlerime seni...
Şimdi senin yerine 3 dakika bile sürmeyen nikotini dolduruyorum ciğerlerime
ismini yazmaya çalışıyorum o dumanın içine..
Gittiğinden beri soğuk derim... son bikez sarılamadım ya sana
Ondan beri soğuk işte...
Dakikalar sayıyorum artık, mesaj atman için. ama ondanda ümit yok artık
Onu sevdiğini biliyodum da, inandırmak istemiyodum kendimi
sonunda sen gösterdin bana, olması gereken şeyi, gerçeği...
Duyuyorum da zaten hep onunmuşsun, hiç benim olamamışsın.
Ama sana söz, nasıl gelmeden önce seni her gün rakı bardaklarında aradıysam
Şimdi umudu arıycam o bardakların içinde...
Ama siz yine kavga ederseniz, tartışırsanız söyle bana
Ben bi yolunu bulup barıştırırım sizi, yapmadığım şey değil biliyosun
Mutlu ol diye yanındaydım... ama becerememişim onuda.
Neyse onunla mutlusun ya, o bile beni mutlu eder.
Bundan sonra ne yapıcam bilmiyorum, boş çerçeveleri doldurucam sanırım
ama artık benden bişeyler gizlemek, yalanlar söylemek zorunda değilsin
Bide iyi yanından bak o hep yanında, hep seni sevdiğini söylüycek.
Elini o tutucak yerine, o sarılıcak sımsıkı, o koruycak seni
Bu şehrin bütün kasvetinden,
Bense bu şehrin kasveti olucam artık.
Yağmur olucak üstüne gözyaşlarım, kar olucak derimin soğukluğu sana.
acı olucam, hasret olucam, umutsuzluk olucam, yalan olucam,
Doğru olucam, herşeyi olucamda, bi senin olamıycam be sevgili...
Bi güneş olamıycam üstüne doğan, bi neşen olamıycam artık senin
Ha bide beni sorarsan ben bıraktığın yerde değilim artık
Aramıza ihanet virajları girdi, bıçak kadar keskin.
Gelme bana o yüzden, sakın dönme geri, onu koy yerime...
aynı benim, senin yerine koyduğum bardaklar dolusu alkol gibi...
İlk başta zor gelir, dayanamazsın özlersin belki beni.
Ama sakın üzülme sen, sahte benler var nasılsa etrafında..
Yapay sevgilerin üstünde, gerçek yalanları olan insanlar...
Düşünüyorum da, ya yüzünü güldürmek yerine üzerse seni onlar.
İşte o zaman ben yeniden çıkıp gelirim... bulurum bi yolunu yine tebessümün olurum
Ha bide doğum günün kutlu olsun
Hiç olmayan sevgiliye elveda...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim