Unutkanım Doğrudur

Aslında unutmak o kadar da kötü bir şey değil. 2 dk önce kavga ediyorum 2 dk sonra hiçbir şey yokmuş gibi hissediyorum, sanki az önce kalbi kırılan ben değilmişim gibi. Eskiye dönüyorum her dakikada yada daha doğrusu olmak istediğim zamana dönüyorum hani şu mutluymuşum gibi davrandığım dakikalara. Ben her sabah uyandığımda mutlu bir insana dönüyorum, geçmiş silik kalıyor benim yaşamımda. Bazen geçmişi o kadar çok unutuyorum ki gideceğim adresleri karıştırıp başkalarına uğruyorum. Bazen eskidiğini unutuyorum sabahları günaydın mesajı atıyorum sana, sanki hala bizmişiz gibi. Ve sonra kafama dank ediyor fırlatıp atılan günler geliyor aklıma. Oturuyor, düşünüyorum bir süre sonra bakmışım ki senide unutmuşum. Sonra sana bir mesaj atıyorum "Daha önce sizi sevmiş miydim ?" diye...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim