Aşk


Ah aşk, bütün aptallıklar aşk sonucu vardır. Aşk öyle uzun süreli bir şey değildir nefes alırsın ve nefesini verirken bir bakmışsın aşık olmuşsun işte bu kadar basit. Kalbin sıkışıyorsa ve engel olamıyorsan bunun adı aşktır. Aşk bir o kadar eğlenceli ve bir o kadar saçmadır. Saçmadır evet çünkü seni saçmalatır. Ve siz eğer onunla konuşurken hep saçmalamak istiyorsanız aşık olmuşsunuzdur ve emin olun dünyadaki en aptal suratlı sizsinizdir. Salak gibi gülüyorsunuzdur içinizde bir mutluluk bir sevinç vardır. Küçük çocuk gibisindir o an. Sanki çok istediğin bir şey olmuş gibidir yerinde durmak zor gelir bir o yana bir bu yana koşturursun rahatlamak için. Eğer aşıksan o gece uyuyamazsın evlat o yüzden şimdiden kendine uğraşacak bir şeyler bul. "Uzun zamandır kalbim bu kadar hızlı atmıyordu uzun zamandır ilk defa bu kadar neşeliydim. Kafamın nerede olduğunu bilmiyordum ama artık biliyorum kafam sadece onda kalbimle beraber. Ve ben artık Duygusuz Adam değilim, Mutlu Adamım..."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim