Sen seçemezsin !

Ne düşüneceğini seçemezsin.Ne hissedeceğini seçemezsin.Düşünmiycem onu artık dediğinde yapabildin mi ? Geldi mi aklına başka biri,başka bir şey ? Değiştirebildin mi duygularını?
Hislerin peki. Onları değiştirebildin mi ? Sevgini ortaadan kaldırabildin mi ? Ya da sevginin yerine başka bir şey koyabildin mi ? Nefreti mesela...
''Nefret ediyorum ondan'' dedin. Edebildin mi peki ? Yine akşam başını yastığa koyduğunda ya da sabah uyandığında ilk aklına o geldi dimi ?
Gözlerini kapadığında iyi hissetmedin ? Görmezden geldiklerin,üstünü örttüklerin ağır geldi omuzlarına taşıyamadın. Sen ne kadar kitlediysen onları odaya onlar o kadar vurdu kapıya. Kulaklarını takıdan,daha da yükseldi çığlıkları. Engel olamadın,durduramadın değil mi ?
Bende engel olamadım,yapamadım.
Eger yapmış olsaydım her şey bambaşka olurdu şimdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim