Sonra bi baktım ; yok olmuşum

Git gide kördüğüm oluyor hislerim. Çözemiyorum.Neyi sevip neyden nefret ettiğime karar veremiyorum. Gözlerim görmüyor bazen. Yanlışı seçiyorum bile bile. Niye yaptığımı soruyorum kendime. Ama hiç bir açıklaması yok. Duyduğum şeyleri duymadım diyorum.Bilmemezlikten geliyorum. Görmemezlikten geliyorum. Umrumda bile olmuyor. Üstünü örtüyorum herşeyin.
Sonra aynaya bakıyorum. Bu ben değilim. Gözlerimin içine bakamıyorum. Çünkü onları görmezden gelemeyeceğimi biliyorum.Yüzüm solgun,gözlerimin altı mosmor. Bu da pek umrumda olmuyor açıkçası. Yalan söylemeye devam ediyorum kendime ; ''iyiyim,özlemedim,unuttum,sevmiyorum,istemiyorum...''
Çözemediklerimi atıyorum bir kenara. Sonra yenileri geliyor. Onlarıda çözemiyorum atıyorum kenara. Sonra yine yine yine yine... Sonra bakıyorum aralarında kaybolmuşum.Yok oluyorum.


-Hiç kimse senin kadar umuduma yol değil.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim