Kalbinden öpüyorum sevgilim

Hiç mi gelmiyorum aklına ? Azıcıkta mı ? Onca şey yaşadık. Biri bile mi geçmiyor aklının ucundan.Yıllarca peşinden nasıl sürüklendiğim,senin için nelerden vazgeçtiğim,nelere hayır dediğim,kaç gece uykusuz kaldığım,kaç gün ağladığım... Düşünmüyor musun bunları ?
Hepsini geçtim. Hiç sevmedin mi ? Birazda olsa bir şeyler hissetmedin mi ? Bana bakınca kalbin yerinden çıkacakmış gibi atmadı mı ? Beni merak edip endişelenmedin mi ? Hasta olurum diye korkmadın mı ? Üşürüm diye,ağlarım diye,düşerim diye sonra kalkamam diye... Aşk ? Sen bende yaşadın mı onu ? Bana mı değdi kalbin ? 
Bunca soru işareti var kafamda. Hiç birine cevap bulamıyorum. Tek bildiğim,hala deli gibi seni istediğim.
Sen ;
Hep aklımdaydın.Hemde çok. Bütün yaşadıklarımızı hep yanımda taşıdım.Benim için hiç bir şey yapmayışına sadece gülümsedim.Çok sevdim. Çok şey hissettim. Sana bakınca kalbim yerinden çıkacakmış gibi attı. Senin için her saniye endişelendim. Hasta olursun canın yanar diye korktum. Üşüme istedim,ağlama istedim kıyamazdım göz yaşına. Düşersin diye telaşa kapıldım. Ama her düştüğünde yanında olucağıma söz verdim. Ve aşk... Sende yaşadım bir tek onu. Sana değdi kalbim. Senin kalbinden öptüm sevgilim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim