Gurur ; sadece bir erkek ismiymiş.

Gurur...
Duyduğum en güzel kelimelerden biri. Ama hayatımızda bir erkek isminden farkı kalmadı diyorlar. İnsanların gururunun beş para etmediğindende söz ediyorlar tabii. Pek inanmıyorum onlara. Eğer söyledikleri gibiyse niye hala gelmiyorsun ? Gurur yoksa çık gel sarıl boynuma..
Gururuna yenik düşmeyi nasıl bu kadar iyi beceriyorsun diye düşünüyorum bazen. Senin için bunca çaba gösterdiğimi görürken,gururu çekip çıkartamıyorsun aramızdan.Neden sevmiyorsun,niye acıtıyorsun canımı,nasıl bu kadar kötü olabiliyorsun diye yakınmiycam bu sefer. Sadece tek şey istiyorum senden. Gururu bırak ve gel. Sadece bir defa dinle beni. Bir kere yap dediğimi. Beni haklı çıkartmamak için olsa bile gel,son kez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim