Kokun yok iyi ki.

Bazen düşünüyorum da iyi ki mesafeler varmış. İyi ki kilometrelerce uzağımdasın. Ve iyi ki bilmiyorum kokunu. Eğer bir kere bile sarılmış olsaydım sana,bir daha bırakamazdım. Gözlerini görsem gitmene izin vermezdim asla. Kaybetmezdim seni. Bırakmazdım ellerini. Bu yüzden iyi ki bilmiyorum kokunu.
 Düşünsene şimdi,herşeyinle benimsin. Canım acıdığında sana koşuyorum.Saatlerce sarılıyorum. Omzunda ağlıyorum. Kokunu içime çekiyorum hiç bıkmaksızın.Ellerini tutuyorum. Seni seviyorum diyorum,saatlerce sarılıyorum saatlerce...
Sonra gidiyorsun.Bırakıp öylece beni gidiyorsun.Artık benim olmadığımı söylüyor ve gidiyorsun. Adalet mi şimdi bu ? Nasıl bırakırım ellerini ? Kokunu duymadan nasıl nefes alırım ?
Nasıl dururum sana sarılmadan ? Hıı söylesene konuşsana ?
Duramam işte. Bırakamam ellerini bir an bile. Kokunu her saniye içime çekmeden dayanamam sol yanım. Saatlerce sana sarılmam gerekir.Anla işte sensizlik olur şey değil.
Aynı şehirde değiliz iyi ki.
İyi ki var mesafeler,duramam yoksa kokun olmadan.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim