Gene Önemsenmediğim Bir Gece

Evet artık değiştim. Tanıdığınız Veli değilim ben çok değiştim bu yaz bütün beynim değişti. Eskiden sevmediğim şeyleri artık seviyorum. Nefret ettiğim şeylere başlıyorum giderek. Engelde olamıyorum kendime engel olacak biride yok zaten. Niye ben böyle değiştim ne oldu bana ? Beynime sokayım farklı yerlere ilgimi çekmeye çalışıyorum gene olmuyor. Engel olun bana, duyun sesimi artık ! Belkide umursanmadığımdan bu duruma düştüm. S....tiğimin çorlusuna nereden geldim ben. Kaçacak yerimde yok bu olaylardan. Ne yaşadığımı bilmiyorsunuz, her gece kafamdan geçen düşünceleri bilmiyorsunuz. Gece yarısından sonra niye saçmaladığımı bilmiyorsunuz. Ve artık vakit geç olmadan hava kararmadan bu bok çukurundan kurtulmanın bir yolunu bulmalıyım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim