Zorla kustum içimdekileri

Aylardır,günlerdir,saatlerdir,dakikalardır görmüyorum yüzünü. Gözlerini unuttum. Ses tonun çınlamıyor artık kulaklarımda. Sadece söylediğin bir kaç son sözlerin var aklımda. Hissedemiyorum artık seni. Kalbimle beynim arasında çok büyük bir boşluğa düştüm.Havanın olmadığı bir yerde yaşamla savaş vermeye başladım.
Sonra nefes almayı öğrendim. Ayağa kalmaya çalıştım.Düşe kalka öğrendim tekrar yürümeyi. Her yolu denedim. Uyandım,atıcam kafamdan dedim. Sonra oturdum tüm gün aramanı bekledim. Aramadın...
Bir ton küfür edip lanet ettim sana. Gece başımı yastığa koyunca yine sen diye dua ettim Allah'a.
Ağladım,yıkıldım,paramparça oldum. Her gece öldüm sonra sabah yeniden dirildim. Yeni başlangıçlar yaptım,bazı şeyleri başlamadan bitirdim. Bazı insanları yok saydım. Herşeyden nefret ettim. Zorla kustum içimdekileri. Varlığından nefret ettim. Düşünebiliyor musun ? Ben senden nefret ettim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim