Yanındaki olacak aklında

Yerine başka birşey koymaya çalışıyorum.Nefreti değil bu sefer. Başka birini...
Ellerimi tutuyor. Ama o ellerimi tutarken gözlerine bakamıyorum.Çünkü gözlerinde seni arayacağımı biliyorum. Kaçırıyorum gözlerimi başka tarafa. Elini bırakmaya bahane ararcasına,çimlere uzanıyorum.Elleriyle saçlarımı düzeltmeye kalkıyor,senden sonra ilk defa bir adam saçlarıma dokunuyor.Olur iş mi bu ?
Yanımdakiler ve aklımdakiler...
Gerçekten hayatın bu ikilemden oluştuğuna kanı getiriyorum.
Kalbimde aklımda sen,yanımda o.. Saatlerimi geçiriyorum. Ve eve gitme saatim geldiğinde seviniyorum.
Görüşürüz diyip ayrılmayı planlarken beynim,kendine çekip sarıldın ya hani, tuttunya belimden o an anladım  herşeyin bittiğini. Başım omzundayken bulamadığım o huzur neredeydi ? Ve anladım ki,insan iki ayrı yerde olamaz. Ya aklındakinin yanında olacaksın,ya da yanındaki olacak aklında.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim