Ben seninim !

Selam birtanem,
 Ben, sen’im.
Seni hayallerime katarak geçirdiğim bir günün daha sonuna geldik. Seni düşünerek izlediğim filmler, dinlediğim şarkılarda bitti.. kaldık başbaşa..
Ben senin geleceğin olmak istiyorum. Benden baskasını hayatına almamanı, gözünün benden baskasını görmemesini.. Her anında içine çektiğin nefes gibi olmak istiyorum. Ben seni nasıl seviyorsam sende beni öyle sev istiyorum. 

Birbirimizi görmeden, hissedemeden sevginin yaşanabileceğini birilerine anlatmak yerine onlara gülüp anılarımızı anımsamak istiyorum.
Sana alacağım beyaz pamuk şekeri sana elimle yedireceğim an için sabırsızlanmak istiyorum..
Bana bisiklet sürmeyi öğreteceğin o zaman korkudan sana sarıldığımda sana olan güvenimi hissetmeni, sonra yorgunluğun üzerine su savaşı yapıp çimenlerin üzerine yayılmak istiyorum.
Bana yemek yapacağında ki mutluluğumu tahmin etmeni istiyorum.
sen veya ben değil hep biz kalalım, beni hiç bir zaman unutma istiyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim