Tek bedende bir oluyoruz

Aşık oluyorum sanırım. Artık isyan edip aşk acısı çeken,eskiyi özleyen,pişman,mutsuz,sürekli ağlayan biri olmiycam.Belki bu da yanlış seçimdir. Ama dokunabiliyorum. Kalbimde hissetmekten fazlasını yapabiliyorum.  Her sabah günaydın diyip gülümseyen süratını görüyorum. Onu izleyebiliyorum saatlerce. Beraber gülüp eğlenebiliyoruz. Yan yana yürüyoruz tüm insanlara inat.Gözlerinin içine bakıyorum saniyelerce. Aynı çikolatayı bölüşüyoruz. Aynı şişeden sırayla su içiyoruz. Kulaklığının tekini bana veriyor,beraber müzik dinliyoruz. Matematik çözüyoruz.Bilemeyince saçımla oynayıp şapşal diyor bana.O başka yere bakarken adını yazıyorum defterine. Sonra farkedip benim adımı yazıyor altına.
Biz sevgili değiliz,ama ben aşığım. Biz sevgili değiliz ama aynı hayatı yaşıyoruz. Tek bedende bir oluyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim