Kimse dolduramaz yerini

Sabrım kalmadı artık. Günlerdir bekliyorum. Kalbim perişan. Hayatım darmadağan oldu. Özlemin bitirdi beni. Bu kaçıncı yalnızlığım ? Şimdi yanımda olsaydın,elimi tutsaydın...
Paramparçayım. Hep birşeyler eksik sen yokken. Bir tarafım boş hep. Her yaptığım şeyde seni arıyorum. Kimse dolduramıyor yerini. Gözlerin hiç gitmiyor aklımdan. Nefessiz kalıyorum anılarımızı hatırladıkça. Bencillik yaptığın geliyor aklıma göz yaşlarına boğuluyorum. Onları öldüremediğin için beni öldürdüğünü,benden vazgeçtiğini hatıırlıyorum.
Kimse bunları yazarken klavyeye dökülen göz yaşlarımı görmüyor. Ellerimin nasıl titrediğini görmüyorlar.
Göğüs kafesimin nasıl yerinden çıkacakmış gibi olduğunu bilmiyorlar. Fotoğrafına sarıldığımı, ona sarılıp saatlerce sesimle ağladımıda kimse bilmiyor.
Sen...
Sen,hiç bir şey bilmiyorsun. Çekip gittiğin günden beri mutlusun. Neler yaşadığım aklına bile gelmiyordur. Ki ben geliyor muyum acaba ?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim