İlk defa çırılçıplak kaldım sevgilim

Dün gece sen gittin ve ilk defa çırılçıplak kaldım sevgilim. Bütün vücudumda parmak izlerin. Tenime sinmiş kokun.Tüylerim ürperiyor. Üşüyorum. Keşke gitmeseydin.Çünkü kıyamazdın sen bana,öyle sanıyordum ben. 
Uyudum,mutluydum. Göğsündeydi başım. Ve sonra... 
Sonra uyandım,yoktun. Gitmiştin. Sen kokuyordu yatak,giysilerim,tenim...
Benden kalkıp ona gitmiştin. Geçmiş zaman ekleri yer etti o an avuçlarıma.
Ama her ne olursa olsun iki saat önce göğsümde yatırdığım birinden iki saat sonra nefret edemem. 
Keşke tek bir şansım olsaydı ''gitme'' demeye.
Kokunu haketmiyor o.
Kokun...
Paylaşamadığım tek şey.Belki de ellerini dakikalarca tuttuktan sonra,avuçları terledi diye elini bırakır o. Ben bırakmam sevgilim.
Şimdi kim sarılacak bana uyurken ? Kimin tenini hissedicem tenimde ? Sen kokuyor diye yıkamadığım giysilerimden giderse kokun,o zaman naparım ?
       


-Ölmeden yerin altına konuldum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim