Bitti bizim hikayemiz,anne!


Hastanenin kapısındaydım.Güneşin ilk ışıkları vuruyordu yüzüme.Küçük adımlarla içeri girdim.Kalabalıktı.Telaşlı gözler bakıyordu yüzüme.Hiç tanımadığım insanların yüzünde korkuyu görüyordum.İnsanların acısını hissediyordum sanki.
Yavaş yavai merdivenleri çıktım.Koridorun sonundaki sandalyede babamı gördüm.Uyuya kalmış. Uyandırmadım,belliydi akşamdan uykusuz.Gözleri mosmordu ve o korkuyu gördüm babamın yüzünde.Niyeyse canımın yanması umrumda değildi.İlgilenmez tavırlarım varmış gibi davranıyordum.
Babam seslendi o sıra.
-''Aneni görmek ister misin?''
Hayır demek geliyordu içimden.Nasıl dayanırdım onu öyle görmeye.O acı çekerken nasıl bakardım ben öylece.
(312 numaralı odasının kapısı aralanır ve tek başına içeri girer)

Ruhsuz bir beden gibi yatıyordu annem. Sadece iki üç makine sayesinde o odada durabiliyor ve biz hiç bir şey yapamıyorduk. Beni duymadığını düşünerek ;
-''Seni hiç affetmiycem.Beni böyle bıraktın,sen çok kötü birisin,nefretimsin.'' dedim.
Hıçkırıklara boğuluyordum.Daha fazla duramadım,ağaya kalktım.O sıra dıııııt dıttt diye uzun sesler gelmeye başladı.Annemm dedim.
Ölüyordu annem,kaybediyordum onu.İçeri doktorlar hemşireler korşturmaya başladılar. Ben öyle kalmıştım. Sanki dünya dönmeyi bırakmıştı o an.
Müdahele yapıyorlardı.Babam dışarda kalmıştı içeri almadılar.Bense içeride kalmıştım. Annemin son can çekişmlerini izliyordum. Herkes telaşlıydı.Doktor,hadi son kez son kez deneyelim daha çok genç diye yakınıyordu.İşte o an herşey bitmişti.
Elim ayağım titriyordu.Ağlama sesimi duyarda uyanır annem sarılır bana diye hayal ediyordum.Hemşireler beni dışarı çıkarttılar.Babam yerde oturuyordu.
''Kalk annemi al ordah kalk baba nolursun. Evimize gidelim,bu sefer mızmızlık yapmiycam nolursun baba'' diye haykırdım. Babam ağlıyordu.Evet babam sesiyle ağlıyordu.Ve ben ilk defa babamı böylesine ağlarken görüyordum.
Yıkılmıştık. Kendimi yerden yere atıyordum,ağlayıp bağrıyordum. Ama annemden haber yoktu.
(Kapı açılır ve içeride doktor çıkar)
''Biz elimizden geleni yaptık başınız sağolsun''
Bitmişti herşey. Bizim hikayemizde burda son bulmuştu.Paramparçaydık. Annem içeride başının üstüne çekilen beyazların içindeydi artık,bizden çok uzakta.
Babam,hayat arkadaşını kaybetmişti.Oturuyordu donup kalmışçasına.
Ben ? Bana ne olmuştu ? Neyimi kaybetmiştim ? Hnagi birini sayacaktım ? Annemi,sırdaşımı,dostumu,dokuz ay karnında taşıyanı,herşeyimi kaybetmiştim. Yerden yere atıyordum kendimi ama gelmiyordu annem yanıma. Tutup elimden avutmuuyordu.Anladım ki,gerçekten bitmişti bizim hikayemiz yarım falan kalmamıştı bitmişti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kezban Kızlar İçin 400 Özlü Söz

son sigarama kadar...

Kalbinden öpüyorum sevgiliim